בית בריאות וטרינרי 

רח' דב פרידמן 10 רמת גן |  03-6123-263

 

מרפאה וטרינרית
רח' ארלוזורוב 19 הוד השרון
03-6123263 ,09-7400-353

בית בריאות הוטרינרי  רח' דב פרידמן 10 רמת גן |  03-6123-263

מרפאה וטרינרית  רח' ארלוזורוב 19 הוד השרון | 09-7400-353, 03-6123263

לא תמיד יש זמן לנסוע מרחקים ארוכים מאוד בשביל כל ביקור במרפאה הווטרינרית, ובמיוחד לא כאשר שותפכם לדרך הוא בעל חיים מבוהל שאינו חובב נסיעות בארגז נשיאה, כמו חתול. בנוסף, במקרה חירום אתם ללא ספק תעדיפו מרפאה וטרינרית קרובה יותר. לכן עדיף למצוא וטרינר בתל אביב שיהיה במרחק נוח יחסית ממקום מגוריכם.
  • זמינות: כדאי לבדוק גם את שעות הפתיחה, כולל האם קיימת אפשרות לפנות לווטרינר בשעה וביום שאינם בשעות הפעילות הרגילות במקרה חירום. ישנן מרפאות וטרינר בתל אביב ובמקומות נוספים שפתוחים 24 שעות ביממה.
  • שירותים: כשאתם בודקים את המרפאה שאליה אתם שוקלים לפנות, כדאי לבדוק אילו שירותים היא מציעה – האם יש במקום ציוד לניתוחים כירורגיים? האם יש לה התמחויות ספציפיות? אם לחיית המחמד יש בעיה מיוחדת, האם הווטרינרים העובדים במקום אכן מתמצאים בתחום מיוחד זה ומסוגלים לתת לבעל החיים את הטיפול הנדרש? וכן במידה וברצונכם לרכוש מנוי לבעח (מה שמומלץ בדרך כלל מבחינת מחירים) אזי מומלץ לברר מה כולל המנוי.
  • יחס אישי וחיבור: בסופו של דבר, גם כשבוחרים רופא משפחה לעצמכם, חשובה ההרגשה האישית שלכם – האם אתם סומכים עליו? האם אתם מרגישים נוח לבוא אליו? במקרה הזה, עליכם לשאול את עצמכם אחרי הביקור האם התרשמתם לטובה, והאם הווטרינר אכן התחבר אל החיה, ידע כיצד לטפל בה ולהרגיע אותה, והראה אליה יחס אוהב ואכפתי
  • מחיר: המחירים משתנים ממרפאה וטרינרית אחת למשניה. כדאי לערוך סקר שוק, אם כי בכל זאת לזכור שבשירותי רפואה אסור לשים את העלות כשיקול מרכזי, אלא רק כחלק ממערכת השיקולים הכוללת. טובת חיית המחמד שלכם היא השיקול הראשוני והחשוב ביותר.
     
 
אחרי שאספתם חבר חדש אל הבית ואל המשפחה, אתם נדרשים לארגן עבורו אוכל מתאים, מקום, חיסונים, וכמובן במידה והינכם גרים בתל אביב, תצטרכו למצוא וטרינר בתל אביב לשעת הצורך.

עדיף לאתר ולבחור וטרינר בנחת מבעוד מועד, ולא לחכות למקרה של מחלה קשה או תאונה, שבה חיית המחמד זקוקה לו בדחיפות ובבהילות, באופן שאינו מותיר זמן לחיפושים אחר הווטרינר האידיאלי. בנוסף, וטרינרים אינם נחוצים רק עבור מקרי חירום – הם דואגים גם לחיסונים הדרושים לחיית המחמד, כמו גם לטיפולים משלימים אחרים: ייעוץ בנוגע לאוכל ולהתנהגות, מכירת מזון רפואי לכלבים ולחתולים, שירותי מספרת כלבים וחתולים, טיפולי היריון ולידה, סירוסים ועיקורים וכן הלאה.

במילים אחרות – ברגע שיש לכם חיית מחמד חדשה, זהו הזמן להתחיל בחיפוש אחרי וטרינר. בדיוק כפי שלתינוק חדש בבית יש לכם שם של מרפאה לפנות אליה בכל צורך שמתעורר. אלא שיש כמות מפתיעה של וטרינרים בארץ, והבחירה לא קלה. אז איך בדיוק בוחרים את האחד עבור חיית המחמד הפרטית שלכם? מיד נציע לכם כמה טיפים שיסייעו לכם בתהליך הבחירה.
 
 

טיפים לבחירת וטרינר בתל אביב
  • מיקום: במידה ואתם גרים בתל אביב, מגוון מרפאות וטרינר בתל אביב הוא גדול. מומלץ לעשות השוואת מחירים, וכן להסתמך על המלצות של אנשים שהתנסו עם וטרינרים בתל אביב. בשל בעיות החניה המוכרות, מומלץ שגם אם וטרינר בתל אביב, המרפאה שלו לא תהיה רחוקה מדיי מביתכם, ולא תיאלץ אתכם לעשות נסיעה באוטובוס או להגיע עם רכב ולחפש חנייה.

 איך לבחור וטרינר בתל אביב

 
  מידע חיוני
בית בריאות וטרינרי ברמת גן של ד"ר פצ'ו עומד לרשותכם 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
  כתבו עלינו
כתבות מעיתונות של מקרים מעניינים ויוצאי דופן אשר התערבותו של ד"ר פצ'ו הצילה חיים.

מרפאה וטרינרית - הוד השרון

רח' ארלוזורוב 19 הוד השרון

avibestvet@gmail.com

envelop2, envelop, mail, email, contact, letter

 ימי ב', ד', ו' בתיאום מראש

clock3, clock, time, schedule

09-7400-353
03-6123263

בית בריאות וטרינרי - רמת גן

רח' דב פרידמן 10 רמת גן 

avibestvet@gmail.com

6124193 -03

clock3, clock, time, schedule
print3, print, printer
envelop2, envelop, mail, email, contact, letter
home10, home, house, building

ימים א' עד ה': 08:00 עד 21:00 
יום ו': 08:00-13:00

צור קשר

phone3, phone, contact, telephone, support, call
home10, home, house, building
phone3, phone, contact, telephone, support, call
  המרפאה
שירותי איבחון וטיפול למחלות עור, כירורגיה אורטופדיה, אבחון וטיפול בעיות.

שאלות לוטרינר